do it like a brother do it like dude

bild fyra bevisar mitt tycke om mitt hår just nu.
kom hem från lindvallen igår efter att ha spenderat fyra dagar där, chillidill. körde säsongens sista tävling och sa hejdå till alla människor som gjort vintern minnesvärd. på slalomen kom jag 26a, helt okej. elin kom 13e och sandra lyckades med en 3e plats, duktiga brudar de där!
skola imon vilket är mega drygt o jag har inte gjort något av de som jag fick me mig, vilket oxå är väldigt drygt. fast tänkte fortsätta med att strunta i plugget och ist bege mig mot mina hästapollar. och juste, inte långt kvar till tove o metro nu heller. blir nog en bra start på påsklovet! tjena vad jag rer, hah, tjululu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0