nu är det mitt tåg och dags för avgång, stiga på inte tveka en minut

bild som är cirkus ett år gammal snart. spelade match igår, vi vann med 2-1. fick äran att göra båda målen oxå, finfin känsla. sista skoldagen idag, om man nu kan kalla den så. chillidill här i järnis, och sen få dra hem vid 12. har även hunnit kolla läget på världens mysigaste skola och faktiskt hitta något att ha på mig ikväll. blir en söt liten grön vit blommig? klänning. ha ha. NU ska jag upp till stallet och sen börja förbereda mig inför ikväll. en super tråkig skolavslutning i hultsfred står på schemat, sen, sen är det sommar lov!

Kommentarer
Postat av: anna

sööööötisssbildd

2011-06-16 @ 22:37:12
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0