show what it means to you, to be mine.

hej hopp. gjort om lite, inte helt nöjd men har inte orken till att sitta o plura me den skiten mer nu. känns som jag ligger efter lite i skolan, men det gör jag inte. har sovmorgon imon vilket är gattgatt. sen får jag för mig lite då och då att jag har fått magsjukan, så fort jag får ont i magen inbillar jag mig att jag kommer bli dödssjuk bara för att mathilda ligger hemma o spyr ner världen. eller gjorde, nästan iaf. ha-ha. mycke text om ingenting, hopp hej.

Kommentarer
Postat av: mathilda

HAHAHAHAHHAHA, fint med magsjuka i tankarna eller din snygga jävlen? :::::::::*

2011-03-10 @ 15:47:54
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0