ditt leende gör mig lika lycklig som hästen på ängen

dom senaste, sex dagarna har jag hunnit med, vara med på inspelningen av talang, polackmöte, stört samtal med min älskade syster, oväntad springtur med fröet, oväntat besök mitt i natten, umgås med bästa thilda, lasergame me goa brudar, filmfilmfilm, sena kvällar me idut, chillaa järnet me nattafi, spela gitarr springa med min käraste pojk bosse, aaatt sakna otto o anna,  städa bilen, hjälpa far i ladugården, och att njuta av lite längre ledighet och att tagga inför uSM som börjar i stort sätt på onsdag! där har ni min vecka, typ iaf. måste bara erkänna att det känns tungt att behöva somna utan någon (ida) brevid mig, vakna kommer gå bra eftersom hon har lämnat mig medans jag varit i min ljuva sömn.
rörigt? ja. tsatsiki väntar HEJ

Kommentarer
Postat av: ida

naw.. men jag är alltid med dig gumman, i ditt hjärta (a) haha, nej men du, tsatsiki, är du en liten wb ida eller? ^o) hihihih

2011-03-21 @ 20:23:40
URL: http://idasignekristina.blogg.se/
Postat av: ebba l

sjukt bra dag vi hade där i oskarshamn! och sjukt fin bild :*

2011-03-27 @ 13:21:25
URL: http://ebbaalagergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0