When m&m were just a snack, and Michael Jacksons skin was black..

höhö tjacha!
dessa tre headers gjorde jag te majas blogg,
den jag valde är kanske inte den snyggaste, men dom andra blev så smala:s
men maja kanske kan fixa de(y)





                                                                                                                                                
nu har ja vatt värsta duktig o gjort kladdkaka o smulpaj:)
fast jag behövde bara mickra kladdkakan,
och sätta in smulpajen i ugnen;) hahah
smidigt=bra!(y) iaf för lata människor som mói;)


sexig bild i know:D fast GAMMAL


bilden talar för sigsjälv;)

nångång Maja misshandlat mig, tufft o vara hennes 'storasyster' vettni..

TÖNT varning på majo, snygging varning på mig;) näee skojja ju:D

<33333333333333333333333333333333333

smexig cykeltur me nicko

=





BÄÄÄSTA BILDEN KOMMER NU.........















faaen va sexiga vi är!:D

nog för stunden.. mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0