twenty four seven on my mind

du finns kvar men ändå inte,
du kommer aldrig att försvinna
och bli en skugga.
du finns inom mig,
men inte nära mig.
minnena ler åt mig,
de finns alltid kvar.
vi reser nu i ensamheten
men ändå tillsammans.

 

i gave you my heart

and you kept it for a while

then you just throw it away

and it destroyed not just my day,

without my hole world.

 

Jag vill inte vara ute, inte bland folk.

Jag kan råka ut för en olycka,

En olycka som gör så jag tappar minnet.

Tappar jag minnet, glömmer jag dig.

Och jag har lovat dig, att aldrig glömma oss.

 

Jag försöker låta bli att bli alltför involverad

Sätta för stort värde i det vi har - och haft

I det vi gör, gjort och kanske ska göra

Inte koppla något till dig, mig, oss

Framförallt oss

 

asso all denna kärlek, i skolan.. gutt med sista dagen imon med det äö området eller? svar ja med stort j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0